Home Again

4LDKマンションのインテリア変遷キロク

英会話中級(April 2nd-2)

Your sister just decided to try out for the school play. :君の妹が学校の劇に挑戦することに決めたんだよ。

It will give me something else to make fun of you for. :君をからかういい材料がまたできるからね。

I should have known you weren't serious! :あなたがまじめに言うわけないってこと,知っておくべきだったわ。

You always have to give me a hard time. :いつも私を嫌な気分にさせないときがすまないのね。

Laugh all you want, but I'm not going to let you affect my decision. :笑いたいだけ笑えばいいわ,でも私の決定は変わらないんだから。

flunk a test=テストに落第する,try out for~=~の出場を目指して競う,make fun of~=~をからかう,storm off=激怒して去る